est : eng : rus
Uudised
print
Suurbritannia firmad muutuvad roheliseks mainekujunduslikel eesmärkidel 2007-11-05

Juhtivate briti arvamusliidrite, majandusajakirjanike, poliitikute, keskkonnakaitsjate ja majandustegelaste seas läbiviidud küsitlus näitas, et vaid 1% neist usub, et ettevõtete ökoloogilised reformid on tingitud siirast murest keskkonna pärast.
Põhiline motivaator roheliseks muutumiseks oli maine (27%). Sellele järgnes tarbijatepoolne surve (20%) ja hea ärivaist (18%).
Marks & Spencerist usuti kõige siiramat soovi oma keskkonnakoormust vähendada. Kõige vähem usuti seda Tesco, British Petroleumi ja British Airwaysi kohta.
Eksperdid osutasid ka sellele, et tarbijate seas võtab maad roheväsimus ning keskkonnahoiu argument ei pruugi enam tingimata tootele tähelepanu võita.
Samuti osutati sellele, et teatud ettevõtlussektoritel (nt lennundus ja naftatöötlemine) on raske, kui mitte võimatu, avalikkust veenda oma rohelistes hoiakutes.


ĂĽles