est : eng : rus
Uudised
print
Pepsi alustas taaskasutuskampaaniat 2008-04-16

Pepsi-Cola alustas Põhja-Ameerikas taaskasutuskampaaniat "Kas me oleme varem kohtunud?" (Have we met before?).
Kokku trükitakse taaskasutussõnumeid igakuiselt 750 miljonile pepsipurgile. Aasta lõpuks koguneb seega kampaaniapurke kokku ca 7 miljardit.
Keskmine pepsipurk koosneb umbes 40% ulatuses ümbertöödeldud alumiiniumist ning taaskasutusteema meeldetuletamisest loodetakse suurendada kasutatud
purkide kogumisprotsenti.
Purkidele trükitavad kampaaniasõnumid ütlevad järgmist:
- võrreldes uue purgi tootmisega nõuab taaskasutamine 95% vähem energiat
- keskmisel inimesel on võimalus eluaja jooksul suunata taaskasutusse 25000 purki
- keskmiselt sisaldab alumiiniumpurk 40-50% ulatuses taaskasutatud materjali
- ühe alumiiniumpurgi taaskasutamine säästab piisavalt energiat, et hoida töös televiisorit kolme tunni jooksul
- ühe alumiiniumpurgi taaskasutamine säästab piisavalt energiat, et hoida töös ühte 100W elektripirni neli tundi


ĂĽles